. - Lördag - .

Tack för en rolig kväll Sofie! Det måste vi göra om ;)

Efter tjejkvällen i går sov jag över hos Dag & Anna.
Jag hade hoppats på en sovmorgon, fick jag det? Nae..
Efter att ha vaknat ett antal gånger av Dags snarkningar tappar man nästan hoppet.
Inte nog med det så vaknade jag av att hans fötter låg knappt 2 cm från mitt nylle!
Mardrömmar kan bli sanna! x)

När Dag äntligen gått upp åkte han hem och lämnade mig.
Jag pluggade lite på So:n och gjorde klart framsidan.
Därefter va jag lite i stallet.

På kvällen åkte vi till min syster. Vi spelade Guitar hero, åt och kollade på Melodifestivalen.
Alla tetades med mig hela tiden. På skoj för visso, men ändå ;)
Angående Melodifestivalen blev man lite smått chockad över vilka låtar som låg bäst till.
Speciellt Snäll snälla..
Sen ville Oskar inte göra en deal med mig..
Om jag köpte likadana stövlar som Caroline af Ugglas hade
(vilken är en väldigt liten chans att jag gör)
så ska han skaffa en likadan frilla som dom i H.E.A.T har xD
Jaja, livet är hårt ibland.

Nu ska jag plugga..  ; *

Jennan » 2009-03-16 | 08:25:39

Alla retades väl inte...??!!!! Inte ja o Conna o Elvis... Eller? :D

Sophie » 2009-03-16 | 19:45:24
URL: http://mytwillight.bloggagratis.se/

Tack själv!

Det var jätte kul, alltid lika kul med dig o emma :D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback