.- Fredag -.

Lektionerna har gått väldigt snabbt och nu är det helg igen.

Attans att det inte blev någon labration på No:n, vi får helt enkelt visa vad vi går för en annan gång, ellerhur Oskar? (:

När jag kom hem skulle jag egentligen ridit Escada, men det ösregnade så jag sket i de.
Tillbringade kvällen istället framför datorn och kollade på film.
Gone in 60 seconds
- Rätt bra faktiskt.

Nu har Corinne fått skrivtorka och vet inte vad hon ska skriva.

: *
Timmie » 2009-03-08 | 17:19:31
URL: http://www.melanoz.bloggagratis.se

Men Corre då!

Idag kan man säga att det regnar. Har blivit förskyld på kuppen oxå. Men inte låter jag pollarna vila för det! du har väl hört talas om Inget dåligt väder bara dåliga kläder hahah!!



Puss och kram



B tw du har en utmaning på min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback