. - Fredag - .

Corinne har skaffat jobb!
Osbys ridlärare frågade om jag skulle vilja undervisa några
ungar i dressyr och i förberedelser inför tävling.
- Stackare, de vet inte vad de gett sig in på x)
Kommer eventuellt jobba några/nån helger i månaden.

F R E D A G
För en gångs skull försov jag mig inte.
Men på något vänster blir det alltid så att jag nästan får springa till bussen varje morgon.
- Undra varför.. (:

Dagens lektioner har gått snabbt.
Gympan, som Annika och jag höll i gick bra.
- Dock är jag glad över att jag fick hålla i uppvärmingen, rätt kul att säga till folk vad de ska göra (:
Även om det blev lite sura miner.

Annars har väl dagen bara flötit på.

Väl hemma krängde jag på mig stall kläderna och tränade,  därefter fixade lite i stallet.

Imorgon ska jag till ridhuset och träna, Louise kommer, för att prova min sadeln (:

Nu ska jag sova, Natti natti ; *

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback