Blött . .

Regn - Dropp -Sol -Regn

När jag vaknade upp i morse kändes det som om den här dagen
skulle bli händelsefylld. Måla resten av stolparna, träna och sola.
Drog en blick mot fönstret.
Regnet öste ner medan jag gjorde ett snabbt beslut och kröp ner i den varma
sängen igen och somna om (:

Vid 12 kunde jag inte längre ligga kvar.
Solen började kika fram mellan molnen och jag började känna några små hugg i ryggen
som signalerar att det är dax att gå upp.
En lång frukost framför tv:n, en stunds sittande framför datorn
och en hel del städande har gjort min dag.

Medan jag under kvällen har varit ute och tränat Escada.
Gick hyffsat bra, trots alla svärmar med mygg & knott som omfamnade oss.

Nu ska jag ta en dusch och sedan krypa ner i sängen och sova.
Det blir antagligen en tidig morgon.
Borsta alla hästarna, träna Escada, fixa stallet, städa, packa & ringa Catrin
måste hinnas med innan jag åker på Midsommar firande hos Oskar.
Bli inte allt för ledsna om inget inlägg dyker upp imorgon - ni vet i såfall varför (:

Jag önskar er en trevlig Midsommar & God natt (:

Peace & Love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback