*kommerintepånågonrubrik*

Nu har jag varit ute och tränat Escada.
Hon gick mycket bättre idag, mer avspännt och inte lika het som igår.
Det märks att hon gillar den nya sadeln.
Hon vill länga steget mer och det känns att hon verkligen jobbar med hela kroppen.
Jag älskar min tös, hon är helt underbar på alla sätt (:

Däremot är min övergödda gubbe till ponny inte helt lika underbar.
Han har nämligen kommit i träning som ni säkert vet.
Dock har han tydligen redan fått nog.
Grimman som han haft på sig ute i hagen har han på något vänsten kravlat sig ur
och går nu inte att få tag på. I fredags åkte jag & mamma dit för att försöka hjälpa
Pernilla att fånga in honom. Jag kom så långt att hans mule nuddade grimman
- sen va det hela kört. Hon har inte fått tag på honom ännu!
Ibland hatar man smarta ponnyer! ;(

Imorgon far man iväg till Dressyrgården igen.
Det ska bli så roligt att träffa alla igen!
Och verkligen få hjälp med träningen och få nya tips & råd för framtiden.
Stackars Timmie vill ha någon att garva tillsammans med igen.
So here i come!
Om några veckor kommer va ha världens magmuskler efter allt skrattande.
Önske drömmar. . . (:

Angående bloggandet ska jag flörta lite med Timmie om jag kanske kan låna hans dator
en stund för att meddela er att jag lever (:
Annars så når ni mig på mobilen.

Nu måste jag börja göra mina berömda checklistor som denna gången kommer vara
sjumila långa med saker som måste hänga med.
Eftersom jag nu inte vet när jag kommer hem till skogen igen (:

Kiss & Hugs






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback