Fängslad

Dagen till ära har jag varit och hälsat på Bubb, som just nu
är på tillridning hos min hopptränare Pernilla Svensson.
Han har uppfört sig hyffsat bra, men har dock fått lite damp ryck om han inte velat lyda.
Skönt att han inte bara jävlas med mig, utan också med andra ryttare.

Efter att ha varit och klappat och pussat på min tjockis-gubbe åkte vi in till Osby City
och inhandlade allt inför helgen.
+ bläckpatroner till min skrivare (:

Home again
Kom pappa och drog fram en pensel i nyllet på mig.
Jag var alltså fängslad med penseln en hel eftermiddag ute vid paddocken och måla staket.
Som vanligt hade jag nästan mer färg på mig än vad som skulle vara på staketet.
Går man in för att göra jobbet ordentligt så gör man (:
Och en hel den lacknafta gick åt för att få bort det sen. Höhö

Dessutom är förkylningen på god väg att försvinna! (:
Det gillar vi.

Nu är Corinne jätte trött och ska snart gå och lägga sig.

Oskar <3

Kiss & Hugs





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback