Tiden försvinner

Somsagt tiden försvinner helt här. Fanns inget tillfälle till att blogge de senaste 2 dagarna.
Kursen som hållt på hela veckan slutar dag vid kl 5.
Ska bli skönt att få lite annat gjort och inte behöva stressa hela tiden.

Min förkylning har inte blivit bättre, nu har man fått en sprängande huvudvärk som
jag håller på att bli galen av.
Timmie som får lätt huvudvärk har också fått det nu, vi går runder som zombies och
vet inte riktgit vad vi håller på med. Skrattar utan att veta varför händer ganska så ofta x)

Jag trodde seriöst att jag skulle avlida igår.
Brunnen här krånglar och vattnet vill inte riktigt dyka upp i kranarna.
Så jag och Timmie var alltså tvungna att kila ner till Catrins grannars hus som hon passar.
Det är tyskar som äger det som sommarstuga.
Huset låg mitt ute i den mörka skogen, riktigt läskigt.
Utsidan såg huset ut att vara ett riktigt ruckel. Men insidan såg ganska så okej ut.
Men med fönster överallt kände man sig ganska så bevakad.
Vi gick runder och snokade lite ( Timmies ide!) vi hittade 2 badrum sån tur var.
Ville ju komma därifrån så snabbt som möjligt.

När vi gick in i varsitt badrum så såg jag ett fönster som tydligen kunde öppnas från rummet brevid.
Plötsligt såg jag någonting bara komma och ställa sig framför fönstret och jag började ju skrika!
Lika så gjorde personen på andra sidan fönstret - märkte då att det var Timmie xD
Så vi hade alltså ett öppningsbart fönster emellan badrummen!
Asså jag förstår inte riktigt vittsen med det? 
Sån tur var fanns det en rullgardin som man kunde vira ner x)

När båda var klara snokade vi lite till. 
Då hittade vi en lönndörr på golvet i köket.
Nyfikna som vi är så öppnade vi för att kolla, den ledde nog ner till källaren. 
Helt kolsvart och man förväntade sig nästan att en gubbe skulle komma upp och
typ dra ner oss, eller nått x)
Ja, Timmie & jag har lite sånna tankar för oss.

Tisdagens ämne var Pokemon och hur det skulle vara om t ex en häst hade haft 
kraften till att t ex ge ifrån sig elstötar som Pikachu . . . Eller nått xD 

Det värsta är att vi kanske måste ner till Tyskarnas hus och duscha idag igen! :O

Nä, nu ska jag sluta skriva innan jag tråkar ut er allt för mycket.

Oskar <3

Peace & Love

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback