Tankarna snurrar

Corinne har fått ihop lite pengar att spendera (:
Frågan är om hon verkligen ska spendera dem eller spara?

Jag har iaf funderat på om jag ska sälja min nuvarande
kamera och köpa en Canon eos 500D istället.
Du kan läsa om den HÄR
Eller köpa en bärbar dator? Ny häst/ryttar utrustning?
Humm, tåls att tänka på.

Min dag härute i skogen kommer spenderas ute och hjälpa till med staketmålandet
& hästskötsel. Om jag hinner ska jag fota lite också (:
Ikväll ska jag ut och rasta Pytte i paddocken - som är helt klar.
Pappa ska bara ut och sätta dit bokstäverna (:

Från en sak till en annan.
- Jag har blivit förkyld IGEN! :@
Jag har nog slagit mitt personliga rekord på att ha varit sjuk på kortast tid.
Ingen här hemma tror nog inte att jag är riktigt klok som går runt i stickad mössa & Luvika vantar
när det är nästan 20 grader och blåst. Men vill man bli frisk får man väl offra sig lite.

Nu måste jag kila, dra på mig vantar & mössa och ut i den
kalla/varma Skånska sommaren   : *


Kiss & Hugs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback