Sommarlovs planerande

Nu väntar ett långt sommarlov innan man börjar i ny skola, möter nya människor och flyttar.
Allt kommer bli förändrat.
Jag ska iaf satsa helhjärtat på mina studier och komma upp i tävlingskarriären och försöka
jobba mig fram för att bli ett namn som hästvärlden känner igen.

Om jag kommer hem emellanåt?
Ärligt talat, jag är inte säker.
I bästa fall är det väl någon helg i månaden + loven.

Beror helt på pluggandet, tävlingar & tiden.
Sen vill jag hålla mig hemifrån så mycket som möjligt, av olika anledningar.



Vad det gäller mina planer för sommarlovet så är det mesta redan satt.
Jag åker antagligen till Dressyrgården hos Catrin & Timmie helgen / veckan
efter midsommarafton och stannar där i några veckor.
Sen kanske jag ska jobba på ett annat ställe också. Hingst stationen i Perstorp.
Men inte bestämt ännu.
Däremellan kommer det bli en del tävlingar & mycke träning.
Såklart kommer jag va ledig några veckor också - för att göra precis vad jag vill.

Har ni planerat erat sommarlov?

Kiss & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback