Hard work work . . .

. . . Eller något i den stilen ;)
Nu sitter jag i mitt lilla "Nalle Puh" rum och har precis haft teori om Ryttarens muskelbalans.
Ganska intressant faktiskt det där med muskler och olika tränings former.
Vi gjorde även den lite halft pinsamma "Juck-övningen" för att mjuka upp bäckenet.
Grannarna tror nog inte vi är riktigt kloka som står helt öppet på Catrins
trädäck och gör konstiga rörelser x)

Nu är det bara stallet och smörjning av utrustning kvar att göra idag
och eventuellt passa Catrins dotter Nathalie.
En liten envis tjej som inte blir glad om hon inte får som hon vill.
Stackars Timmie hade hand om henne medans jag tränade i går kväll.
Plötsligt hör man gallskrik och en panikslagen Timmie proppar i nappen i truten på henne ;)
Man kan inte låta bli att börja småskratta åt honom!
Skadeglad får man faktiskt vara ibland (:
Men iaf så skönt att redan ha tränat för denna dagen.
Dock gick Escada inte lika bra idag som igår.
Men somsagt tränings resultaten pendlar upp och ner. Man kan aldrig vänta sig
ett superbra träningspass var gång, eftersom det är ett djur man har att göra med.
Man får vara positivt inställd hela tiden och hoppas på att det går bättre nästa gång.

Smart som jag är hade jag glömt min mobil laddare hemma.
Så det är lite snålt med batteri emellanåt, en tjej från kursen erbjöd sig att låna
ut sin laddare så jag överlever väl ett litet tag till ;)
Men ring & smsa så mycket ni vil ändå.

Nu ska jag kila ut till stallet och fixa lite.

Oskar <3

Tjingeling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback