G r r r . . .

Efter nästan en halv dag i bilen är man ganska less på
ljudet av lastbilar & motorcyklar som susar förbi på motorvägen.
Längtan hem för att få lägga sig i sin säng för att sova och vila huvudet, var näst intill olidlig.
Som vanligt ändrades mina kloka planer.
Det blev någon timme framför datorn istället.

Jag orkade inte kladda med youtube så jag satte istället på
 RIX FM - riktigt tjålig radiokanal som spelar samma låtar hela tiden.

Då plötsligt kom det en följd av låtar som jag verkligen HATAR!
De fastnar på huvudet så det bli omöjligt att bli av med dem.
Går runt och nynnar lite diskret på dem tills man själv blir irriterad och ställer sig frågan -
- Vad F*N håller jag på med?!

Som t ex den där.
- Nu är det dax för fredagsmys, om det så är det sista jag gör!
Den är verkligen hur irriterande som helst.
Enformig är den ju också.

Sen finns det ju en till som man får damp av att bara höra introt på.
All summer long - Kid rock.
SÅ FRUKTANSVÄRT DÅLIG!

Sen så finns det en rad med låtar som jag tycker är helt värdelösa.
Jag hade kunnar göra en lista. . .
. . . Men jag tror inte ni vill bli utsatta för ett sinne - utbrott med fula ord ingen trodde fanns.

Detta inlägget känns helt meningslöst, så nu ska jag sluta skriva x)

Kiss & Hugs
Larsson » 2009-06-15 | 22:27:17
URL: http://martinlarsson.webs.com/

Hur kan du inte gilla "All summer long"??? Det är ju skitbra, möjligen bättre än originalet!

Aja...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback