Duschad & klar

Nu är jag ren & fräsch igen.
Timmie hade tydligen inte märkt att det var ledigt i duschen.
- Han har fullt upp att klippa gräsmattan! x)
Det skulle han egentligen gjort tidigare i eftermiddags men apparaten hade gått sönder.
Den förbaskade gräsklipparen fick jag köra runder med förra sommaren.
Så fort man körde på ett äpple så slutade bladen att klippa.
Andas djupt & räkna till 10 funkar faktiskt i sånna lägen ;)

Jag fick just ett sånt sug på att redigera bilder.
Dock har Timmie inte Photoshop - så det går ju inte ;(
Jag får helt enkelt vänta en stund till.
Nu på somrarna startar en hel drös med fototävlingar för oilka företag & hemsidor.
Jag har dock bara anmält mig till en, för porträtt foton.
Mia - Oskars mamma, har varit väldigt bussig med att tipsa om olika foto tävlingar.
Det tackar jag för! (:
Dock är det ganska svårt att vara kreativ och försöka ta något intressant foto till tävlingens olika teman.
Ska bli intressant att när jag kommer hem, börja fota ännu mer i naturen.

Tänka sig att Corinne lagade mat till gänget igår.
Broccolipaj & sallad som blev lyckad.
Jag kan laga mat om jag bara vill ;) 
Kvällens meny kommer bestå av nachochips & köttfärs med taco smak.
Svårt att misslyckas med (:

Nu jag har brist på ämnen att skriva om.
Ha en härlig kväll i värmen!

Kiss & Hugs <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback