Avslutande

Förlåt för dåligt bloggade.
Jag har helt enkelt inte haft varken tid eller ork.
Men somsagt det har hänt en hel del under dessa obloggande dagar.
Paddlingen med klassen, Skara sommarland med Oskar, Sista skolvecka med klassen,
Avslutningen & Fest med alla 9:orna.
Jag tänker antagligen göra er besvikna genom att inte skriva om allt som hänt.
Skolavslutningen kan jag glädja er med att skiva om.


Jag & Oskar <3

Det känns så enormt sorgligt att klassen splittras.
Vissa tar inte alls hårt på det, medan vissa fäller tårar genom att så mycket som tänka på det.
Personligen skulle jag gärna vilja gå några år till med denna klass.
Vänner som jag kommer sakna väldigt mycket flyttar.
Men kontakten kommer vi hålla ändå.
Det finns några som verkligen har berört mig.

Sofie K
- En helt underbar och jätte gullig tjej som man verkligen kan lita på i alla väder.
Du är alltid positiv och hjälper en om man behöver de. Du finns alltid till hands.

Emma - Du är en klok, rolig och en fantastisk tjej som jag alltid har roligt med.
Vi har gått i samma klass i alla år.
Vi har haft våra små bråk, men alltid blivit vänner lika snabbt igen.

Jag önskar er all lycka och längtar tills Vi ska på New moon i höst! ;) <3

Kommer sakna er !<3

 Oskar
Det finns inte ord för att kunna beskriva hur mycket jag tycker om dig.
Du har varit och är ett enormt stöd.
Vi har varit ihop i 2 underbara månader och jag hoppas på många fler.<3
Älskar dig <3


Vad gäller betygen är jag faktiskt ganska nöjd, höjt mig en hel del.
Kvällen spenderades med klassen + alla andra 9:orna.
Det blev mat, dans & annat roligt.

Kommer sakna 9E <3
Tack alla för dessa underbara år!



Några av killarna <3



Sofie - Alltid lika söt! <3




Jag & Annika


Delar av klassen <3


Jag önskar er alla lycka till och hoppas vi ses snart igen! <3


Kiss & Hugs
Sofie » 2009-06-17 | 21:14:28
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se

Tack själv du var jätte fin!

Du är så söt och glad :D



Vi måste ses <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback