s u c k

Hoppas ni sovit bättre än vad jag gjort.
Hela natten har jag legat och räknat alla hjärtan på borden som omger mitt rum.
Nu har jag dock glömt hur många det var.
Någon mat har jag inte heller fått i mig ännu.
Det får jag ta senare ikväll eller nått.
Första hästen är riden & klar för idag, hon gick bra trots värmen.
Jag däremot fick ett ont knä som nästan gick ur led under galopparbetet..
Bita ihop & försöka hålla in ord som inte är lagliga från denna värld.

I eftermiddag ska jag ta mig an min bråkstake, Bubber.
Igår när Pernilla kom hit och hjälpte mig försökte han bara slänga av mig en gång.
Så dagen verkar ju rätt lovande.
Ger jag inte några livstecken här på bloggen senare ligger jag väl medvetslös
i ett dike någonstans i skogen (:



Ska ut och bära höbalar nu, sen träna.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback