Pimpat Dommartorn

Det är grön / brunt & går på hjul.
Nu trodde ni säkert att det var någon miffad husvagn jag pratade om. Helt fel.
Pappa som har tummarna mitt i handen har byggt ett dommartorn (PÅ HJUL) till mig.
Egentligen var bygget till för att ställa ut i skogen & spana efter vildsvin.
Dock var ingen intresserad av att vilja testa det.
Han tog hem det och ställde det vid paddocken.
- Varsågod Corinne, jag har byggt ett hus till dig! x)

Ibland undrar man vart han får sina ideér ifrån.




Han har till&med gjort en lucka, om det nu skulle dyka upp ett vildsvin
för att kunna sticka ut geväret och skjuta det...
Nu kommer det iaf inte användas (:



Erkänn att ni blev aningen avundsjuka nu . . ;)


evelina » 2009-07-21 | 16:34:32
URL: http://eveelinabohlin.blogg.se/

Sv: ja det tycker jag att du ska !!! jag saknar dej med juu! <3<3

Louise » 2009-07-25 | 12:12:07
URL: http://louissesvensson.blogg.se/

haha! jag har alltid velat ha ett dommartorn framför min ridbana! vafan corinne! :O :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback