omg ?

Jasså, Jaha, Okej (:
Antingen tycker ni om den inte så klara - designen eller så tycker ni bara den är allmänt ful?
Kanske är det bara en tillfällighet?
Att besöks siffrorna ökade ganska rejält idag - absolut inget fel i det (:
Men man kan väl undra?

Vad tycker ni om den påbörjade designen?
Några tips på möjliga förändringar?
Varsegod - Tyck till (:




Min kväll har än sålänge spenderats en hel del framför Datorburken.
Med någon jogging paus ute i skogen emellan.
Snart ska jag hoppa in i duschen och vara så långsam som möjligt (:
Jag får ofta knackningar på dörren med irriterande rösten som mumlar något helt obegripligt.
Ganska underhållande för den lättroade (:

Imorgon och hela veckan ut är jag helt ensam hemma på dagarna.
Päronen på jobbet och jag kan göra precis vad jag vill (:
Rida Escada står iaf högst upp på min egendomliga Att-göra-lista.
Så måste man ju få tummen loss till att måla resten av staketet. . .
- Synd, dock att mamma tvunget skulle släppa ut hästarna just i den hagen.
Nu får ju målningen vänta ;)
På tisdag kommer antagligen Pernilla hit för att rida Bubber &
kanske hålla en liten träning med mig & Bubb.
Ingen längtar mer än jag.

Nu ska jag inta badrummet en tid framöver (:

Kiss & Hugs
Timmie » 2009-07-13 | 08:45:17
URL: http://melanozz.blogg.se/

Corran darling!!Du kan komma hit så kan vi duscha nere hos Tykarna haha!! Jag var tvungen att cykla ner dit och lämna nyckeln, men det var mitt på dagen så inte så sceary! När du komma hit så vi kan den skräckfilm se och vi dör!!



KIZZANDHUGZZ

Timmie » 2009-07-13 | 08:46:39
URL: http://melanozz.blogg.se/

Bara en sal till! Kanon fin ny design, men bara en sak. Ibalnd så poppar din gammla header upp den med klockan i ögat asg över den nya! ville bara säga det! kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback