Inspiration inför flytten

Kalla mig nojjig men Corinne har redan kollat runder & klurat på
hur hon skulle vilja att internat-rummet såg ut.
Vilken tur att man antagligen kommer dela rum med en tjej som har
ungefär likadan smak som mig.
Dock är Rosa inte min favoritfärg x)
Men vi får försöka blanda ihop mina favoriter -
Vit, Limegrön, Grå & Brun i olika nyanser, med hennes färger.
Vi ska lösa det på något bra sätt (:
Ska iaf säga att jag nästan börjar längta till internat-livet.
Ta hand om sin häst själv, kunna träna oftare för tränare,
träffa nya människor & såklart det övriga som hör till.

Jag ska dra med Mor min, på en heldag med shopping av
det nödvändigaste. Hon som inte är lika shopping-galen som
mig kommer tröttna efter bara någon timme.

När jag någon gång kommer flytta hemifrån kommer lägenheten / huset
bli ett projekt jag gladerligen kommer inreda med stilrena färger & möbler.
Några exempel kommer nedan.
Finns dock några saker jag vill ändra på (:


Stilrena badrum vore inte fel (:


Modernt & snyggt kök är ett måste (:

Jag skulle kunna göra deta inlägget oändligt långt,
så det är nog bäst att jag avslutar här.
Går & borstar tänderna för att sedan klypa ner i sängen för att kolla på Hemsökta Hus (:

Gudskelov att inte Timmie är här!
Vi hade skrämt upp varandra som bara den & börjat skrika & tjoa för minsta lilla ljud.
Timmie hade antagligen hållt mig uppe hela natten för att lyssna på "otäcka" ljud som vinden,
gammalt hus = mycket knarrande ljud.
Och Timmie som vill kolla på skräckfilm med mig, jag vet inte riktigt om jag vill ta den risken x)

God natt

Jeffi ;) » 2009-07-20 | 19:46:09

This girl is mee (;, ROSA<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback