Renovering

Hejsan!

Nu börjar bloggen ta form. Men det är fortfarande en del kvar.
Det verkar ju som att jag får några läsare iallafall, riktigt roligt!
Nu får jag väl anstränga mig till att göra mina inlägg lite mer spännande och inte alltför enformiga :o)
Somsagt inget utlovas i förtid!

Dagen till ära har jag faktiskt varit ute och promenerat i det fina vintervädret.
Med världens största dunjacka och ett par luvika vantar trodde jag att jag skulle komma undan kylan.
Men ickesanicke, med hackande tänder på hemvägen var den ända tänken i mitt huvud - Varmchoklad !
Kylans ända fungerande medicin!
Eller nästan iallafall :o)

Nu sitter jag och halvsover vid tagentbordet,
som snart kommer bli min provosoriska kudde för natten om jag inte går och nanar snart.

Sov gott!

(  Jag slänger ändå in en bild från fotograferingen idag (:  )


Matilda » 2009-02-18 | 21:29:22
URL: http://matiulda.blogg.se/

Gullig bild ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback