Ulf Videobloggar




Paul Tilly, även känd som skådespelaren Ulf, i de välkända Ica reklamerna som
dyker upp titt som tätt i tv-rutan. Han verkar vara en helskön person med humorn på rätt ställe.
Som i klippet ovan, då han försöker driva med oss bloggare på ett humoristiskt sätt.
Personligen känner jag mig inte speciellt påverkad av detta skämt som antagligen är ägnat åt
Sveriges jobbiga fjortis-bloggare med fake blonderat hår & som har facet fullt med brunkräm.

Jag som oftast är en väldigt neutral person & inte lägger upp några bortgjorda videoinlägg där jag enbart vill upplysa världen hur otroligt "snygg" jag är. Ironiskt ellerhur?

Men det blir iallafall en HISS för Pauls góa humor ! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback