Rast

Nu har vi lunchrast och majoriteten av klassen sitter och knapprar på skolans bärbara datorer.
Vissa surfar på facebook medan andra uppdaterar bloggen.

Dock blir det ingen lugn och ro då Ida & jag skriker "Banan" för full hals, ingen fattar dock varför.
Snart har vi matte lektion & läraren är sjuk.
Blir det mycket räknande får vi väl se.. Antagligen inte.

Efter lektionen ska jag bege mig till Gullbrandstorp för att kolla upp ryggen & nacken sedan jag
blev avslängd.
Turligt nog får jag skjuts dit, man behöver bara blinka lite med ögonen och be lite
snällt så fixar sig det mesta. ;)
Får hoppas att det inte är något speciellt så man behöver sjukgymnast.

Ikväll ska halva klassen komma upp till Lanthus för att vi ska sova i våran korridor!
It´s normal!

+ att jag har fixat praktikplats! Vecka 2-3 är jag bänkad hos Maud & Hans Delling!

Vi hörs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback