12 December

Jo, det är sant..
Jag lever faktiskt !

Bloggandet har bara fått ligga på låg nivå i några dagar, då jag inte mått speciellt bra.
Fått världens brak-förkylning medföljande andningsproblem och tydligen, Astma?!
Ska genomgå 2 månaders behandling av diverse mediciner, som jag egentligen inte behöver..
Undersökningen jag var på under gårdagen gav inte speciellt mycket mer än en timmes sittande med någon slags vätska som skulle andas in med hjälp av en slags tratt.
Halsen blev bättre medans övriga kroppen kändes lullig på ett berusat sätt.
Turligt nog gick det över efter några timmar.
Så länge jag får rösten tillbaka är jag glad.
Börjar bli ganska less på att varken jag eller någon annan hör vad jag säger.


Nu måste jag iallafall dra vidare till stallet.
Bloggas antagligen senare.

Kram!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback