Bara jag?


 
Gó kväll!


Det blev en datorfri kväll med en massa plugg och prat med vännerna igår, därav blev det ingen uppdatering.
Och ingen tidig läggning blev det heller.
Trots det var de faktiskt inte bara jag som var trött och hängig idag.
I stort sett hela klassen somnade på dagens föreläsningar !
Är det kanske något slags syndrom som går i klassen? Man kan ju undra.

Nu känner jag mig iallafall mycket piggare och ska snart sätta igång att plugga igen.
Två prov på torsdag för min del, då jag missade dem under min vistelse på Globen.
Det fixar sig nog :)

Sen vill jag bara tacka Ida som var sååå snäll att knäcka en av mina plankor i sängen. Tack vännen !

Ha de fint!


Veronica » 2009-12-03 | 10:39:49

Visst är Ida söt? JAA :D Hihi, jag tycker verkligen om henne (L)

Ida » 2009-12-03 | 10:41:05

VARSEGOD :D

Jossiiiii GAY » 2009-12-03 | 10:42:01

JAG ÄR GAY, ta detta helt fel, jag är kär dig.

Niffe! » 2009-12-03 | 11:32:04
URL: http://accordingtoniffe.blogg.se/

Shuhu! Himla fin blogg hördudu, lust att vara med i min MÅNADENS BLOGG-tävling kanske? Kolla in i min blogg så får du vet mer :) Ha en bra dag! KramPuss /Niffe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback