Människor utan hjärna . .

Nu ska jag ge utslag för mina agressioner angående helt sjuka människor.

Carro & jag drog ner till stranden vid 10:30 tiden idag för att ta ett dop & äta frukost
och bara ha det allmänt slappt.
När då min pappa kom körande & berättade att Bonden som kollade till hästarna
såg att grinden till hagen var öppen & inga hästar fanns där, förstod vi att
Någon tydligen besökt hos oss under morgonen och tog sig frihet att släppa ut dem.
Snabbt fick vi slänga ihop sakerna och trampa satan i gatan på cyklarna mot stugan igen.
Sån tur är hade bonden som kollade till hästarna hittat dem & föst in dem i hagen bakom huset.

Är det bara jag som är efter?
Men jag fattar liksom inte nöjet med att öppna grindar till andras djur.
Så de antingen försvinner eller mycket möjligt, skadar sig.
Eller för några år sedan då Någon varit inne i sto & föl hagen och
skurit vårat föl ( hon är 3 år nu ) under svansen.
Stackarn höll ju på att förblöda!
Turligt nog fick hon vård i tid.

Jag kan bara inte förstå hur man kan göra så?
Det måste vara hjärtlösa, sjuka människor som inte har något att tänka med.
Kanske till och med njuter av det.
Det hela är sjukt!

Säg till om jag har fel, men jag har iaf avlagt min åsikt.
louise » 2009-08-06 | 17:52:37
URL: http://louissesvensson.blogg.se/

Helt jävla sjukt. Jag hatar dessa människor som gör så! jag fattar inte att man kan ha hjärtat till att göra så mot ett djur. Psykiskt sjuka männiksor helt enkelt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback