Morrn Morrn!

Sovmorgon är aldrig fel, speciellt när man känner sig förtjänt av en.
Sov till 10, låg kvar en stund och drog mig, samt hade lite kvalitetstid
med mina egna tankar och funderingar.
Det är helt sjukt vad mycket som rör sig i en tonårings huvud.
Både på gott & ont.

Dagen ska jag spendera ute & blir därför inget
bloggande förrän i eftermiddag.
Jag tänkte dela med er av dagens schema.
  • Hämta hem ungästarna från Pernilla vid 13.
  • Rida både Escada & Bubber. ( Som jag har längtat ! )
  • Springa en runda i skogen.
  • Packa alla saker till både mig & Bubber inför tillbaka-resan imorgon.
  • Försöka få tag på Dag.
  • Städa mitt rum.
  • En soft kväll där inga måsten existerar.
Ja, det var min dag det.

Angående gästbloggande ska jag försöka få fler sådana.
Timmie gjorde ett bra jobb med sitt inlägg för en tid sedan.
Självklart kommer det fler inlägg från hans sida.
( Dvs.Om han nu vill gästblogga fler gånger :)

Denna gång har jag tankarna på någon annan.
Tror dock inte denna person vill.
Men med lite av Corinnes övertalning, ska det nog gå vägen ;)

Dax att bege sig utåt.
Jag finns på mobilen hela dagen om ni vill något.

Take Care

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback