Resultatet efter en trevlig dag i Halmstad

Gó kväll läsare!

Dagen har varit fullt ös - medvetslös.
Trot det hann vi ändå med en sovmorgon till kl 10,
då Jeffis pappa ringde & meddelade att han var påväg hit från Sandviken.

Eftermiddagen har vi alltså tillbringat i Halmstad med en massa
shopping & roligheter.
Riktigt skönt att komma ut & göra något ikke häst-releterat ibland.

Nu när klockan snart närmar sig läggdax hinner jag tyvärr inte
lägga upp bilder av fynden jag gjorde under dagen.
Det får därför vänta till imorgon, då jag också ska fara
iväg till staden. Fast denna gång med min käre bror, Dag :)
Vad skulle jag göra utan honom
?
Världens goaste


Bilden som pryder dagens inlägg blir min något
envisa ponny, Mr Bubber.
Som min vän Jeffi fotade i eftermiddags när vi red.

( Lägg märke till pannbandet jag köpte, bling-bling ♥ )


Lägg dax!

Take Care

Timmie » 2009-08-31 | 08:20:15
URL: http://melanozz.blogg.se/

BLING BLING BLING BLING BLING



Du har nu blivit medlem till dressyrsnobbarnas dressyrklubb för bling bling!



Go girl haha!!!



Emelie » 2009-09-01 | 14:04:18
URL: http://sensuellt.blogg.se/

snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback