Omg vilken kväll !

Hej läsare!

Klockan är strax före 12 och jag är verkigen jätte trött.
Efter rundturen i Halmstad gick jag till mitt rum för att spendera resten av kvällen
i mjukis kläder & och någon bra film.
Väl inne och ombytt kom en skum kille in i rummet & låste. ( ! )
Turligt nog verkade han trevlig, men väldigt konstig.

Jag var enormt glad över att Jeffi klarlagt att jag var UPPTAGEN.
Stackarn fick ju själv genomlida hans unika sätt att flirta på.
Skade glädje, ha ha ha !

Ena stunden satt vi på rummet och pratade, andra stunden kom
en massa bönder in och bänkade sig på min säng!
Det va riktigt roliga, så vi lät dem hållas.
Vi glodde lite på  film på min burk & hade allmänt trevligt.

Någon timme senare knackade det på dörren ännu en gång.
Då stod drygt halva boendet & mina klasskompisar utanför och sjöng:
Ja, må hon leva!
Och gav mig en riktigt kladdig kladdkaka!
Inte kunde man tro att knappt 20 - 25 pers kunde få plats på vårt lilla rum.
Men nu vet ju iaf de flesta vem jag är..

En riktigt lyckad kväll men en del nyfunna vänner.

Dags att sova, blir tidigt imorgon.

Oskar <3

Kiss & Hugs  

Timmie » 2009-08-19 | 10:53:45
URL: http://melanozz.blogg.se/

HAHA vilka minnen man får tillbaka efter man läser detta. Som sagt internatlivet! Tror dukommer att trivas, och du som undrade vad du skulle gör när du inte hade Pytte med dig!



kram

Hanna ♥ » 2009-08-19 | 14:46:43
URL: http://hannakorven.blogg.se/

Grattis då :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback