Målande pojkvän med en mindre duktig flickvän

Det blev inte speciellt mycke filmtittande igår då vi båda somnade in
i drygt halv filmen. Batman - The dark night visades på burken.
Idag har jag inte gjort ett enda dugg som är på gränsen till nyttigt.
Suttit inne och kollat på mer film.
Oskar gick runder och var på sitt vanliga retsamma sätt.
Grubblade på om han skulle ut och måla trots att jag var här.
Självklart kan han ju göra det.
En dator & Photoshop är det jag kommer sysselsätta mig med en stund.
Får väl se vad jag kan hitta på.

Klockan är nu 15 och jag lovade att säga till Oskar då vi ska göra lite lunch.
Själv är jag fortfarande väldigt mätt sedan frukosten, men lite kan jag nog kränga.

Nu är det bara några få dagar innan skolan börjar..
Usch, jag vill inte tänka på hur mycket jag kommer sakna min älskling.. <3

Puss & Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback