Klassträffen

Här kommer lite bilder & Undertexter om hur klassträffen varit.


Emma & jag pressade så gott vi kunde!
Resultat blev det allt. ;)


Ingen kan posa så bra som Larsson! ;)
& Ingen kan cykla in i Corinnes hjul som han kan :))


Annika bjöd på extremt goda Kärleks mums ;))
& det var det inte bara jag som tyckte.
Louise var dock snäppet mer hånger än vissa andra :)


Emma & Jag va på G hela kvällen.
Tonerna från Mercy & Bleeding love som hon & Sofie bjöd på
var ju helt underbart... annorlunda & underhållande.
Iallafall för en något rastlös & skrattsjuk tjej som mig.
Jag har nog inte skrattat så mycket på flera månader! x)
Tack för att ni bjöd på er själva :)


Kvällen började dra mot sitt slut och man var helt trött i rösten.
Trots det tog jag och Noffe en sista duett.
Man kan ju säga såhär, vi klarade oss genom låten utan
än så länge oupptäckta hörselskador :)


Det kan man ju lungt säga ;)


Louise & Noffe grejjar :))


Jag tror vi har två dåliga förlorare i gänget ;)
Vi ägde dem på kubb. Trots att vi hade "den dåliga sidan".
Höhö ;)


Någon blev skade-glad när hon träffade & fick ner en kub? :))


Denna bilden får avsluta klassträffen. Där dock inte många kunde komma.
Men roligt hade vi ändå! :))

Tack för en rolig träff & hoppas på att det kommer fler framöver! <3
Louise » 2009-08-10 | 11:39:19
URL: http://louissesvensson.blogg.se/

hahaha, dom bilderna ja va med på va ju fulast!!!!

(...) tack själv! :) <3

emma » 2009-08-10 | 22:35:39

HAHA, du va ju grym på "Lips" :O själv var man lite nja jag vet inte hur jag ska säga, orginell kanske är rätt ord för det. xD tack själv jag hade kul! <3

Bellz » 2009-08-13 | 12:33:52
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se

Saknar di redan!

Jag skulle ju få revange på den låten men det hann vi ju inte, du var ju för bra på den!

Och Grattis i Förskott :D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback