Hopp

Plönninge / Bollerup.

Jag väljer bort Bollerup som jag egentligen hade som första val.
Tar Plönninge där jag redan har ordnat stallplats, boende & en rolig rumskompis ;)
Då var ett bekymmer ur världen! Bara några hundra miljoner kvar ((:
Men dom löser jag en annan dag.

Jag har precis varit ute och ridit Bubber.
Och vet ni? Vi hoppade! ;O
Jag har varit näst intill rädd för det sedan vi hoppade 120 - 130 cm
för Stefan Sjögren där jag kraschade in i hindrena minst en gång per träning i ett halvår.
Nu tog vi bara några skutt på ca 70 - 80 cm.
Några bilder kommer nedan.
Vet att det ser förjäkligt ut, men är man Dressyr ryttare & hoppar i en dressyrsadel så
får det se ut som det gör ((:

( Mamma har tagit bilderna, Just so you know )




Glo inte på minerna jag gör, är ni snälla (: <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback