God morgon?

Corinne är vaken!
Nä, men de har jag varit sedan kl 10 ;)
( Ja, det är väldigt intressant info jag ger er :)

Jag har precis ätit FRUKOST!
Kryss i taket ;)
Och skickat iväg några mejl med bilder som jag lovat.
Jag ska snart dra mig utåt och rida Bubber & stå som hejjarklack i stallet
då mina päron kalkar om i stallet.
Blir nog så att de sätter en pensel i näven på mig & ber mig måla.
Ikväll blir det nog som sagt hoppträning med Escada i Osby.
Förstå gången, så vi får väl se hur detta går (:
Sen så vet jag inte vad jag ska hitta på resten av kvällen.



Pappa drar kanske ut till stugan idag & stannar till helgen.
Medan mamma & jag kanske tar en trip till min blivande skola
på torsdag.
På lördag blir de klassträff & Jag längtar! :D
Kareoke sjungande & jag kanske ställer upp på det.
Bada i ån & göra pizza & ha allmänt trevligt.
Vi ska tydligen sova över där också, undra nu hur det blir med sovplatserna xD
Kommer bli så grymt roligt att träffa några av dem igen.
Synd att vissa inte kunde komma.
Kameran hänger såklart med, så ni som missar det får
uppleva hela träffen i bilder.

Puss & Kram

oskar » 2009-08-04 | 18:03:10

så det går bra att sjunga för andra men inte mig ? <3

Louise » 2009-08-06 | 17:46:33
URL: http://louissesvensson.blogg.se/

Fan va roligt det kommer bli! jag utmanar dig på karioke! ;)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback