Godmorgon

Nu är det rast och jag + några andra i klassen sitter och nördar framför skolans datorer.
Veronica har precis satt igång Oh de Lally från Robin Hood filmen x))
Det är bara att överleva!
Skulle egentligen skrivit inlägg igår, men internetet ville inte funka.

Igår var iaf några i klassen i skolan musik studio & spelade in några låtar.
Jag sjöng Push the bottom med Sugarbabes, låten suger men var ganska roliga att sjunga.
Konstigt nog var det faktiskt ganska kul! :))

Efteråt stack jag till stallet igen & mockade Bubber box & pysslade om honom lite.
Tidigare under dagen hade jag även vägt honom.
Jag blev dock inte speciellt förvånad när vågen visade
att hans kroppsmassa väger hela 590 kg ! ! 
Ja, om han hade vägt 200 kg mindre hade han varit normalviktig..

Banta banta..

Senare på kvällen käkade vi kvällsmat i Lanthuset.
Pasta sallad & sås. Det var grymt gott.
Därefter hade vi allsång som tycktes höra över hela Plönninge.


Nu börjar andra lektionen!


Ha de fint!

 

Louise » 2009-08-29 | 16:50:22
URL: http://louissesvensson.blogg.se/

Haha jo men 200 kg mer eller mindre, vad gör de? ;)

hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback