Älskling

Du är det sista jag tänker på innan jag somnar & det första jag tänker på
när jag vaknar. Dagar då vi inte ses tänker jag ständig på dig och undrar vad du gör just då.
Och om du kanske också tänker på mig?
 
Känslan av att du älskar just mig är helt obeskrivlig.
Hur kunde Just jag ha sån tur?
Du anar inte hur mycket du betyder för mig.
Ditt sätt att vara, hur du ser ut, ditt charmiga & retsamma sätt att få mig att skratta - Jag älskar det.
Jag är så otroligt glad över att ha dig hjärtat.
Jag hoppas verkligen du förstår hur bra du är.

Att vi nu kommer bo en bit ifrån varandra.  Kommer inte det bli ett hinder.
Vi ska klara det. De vet jag att vi kan.
Jag kommer verkligen göra att för att få det att funka.
Älskling, Du är helt underbar <3

Tack för att du gör mitt liv till det bästa <3

Jag älskar dig Oskar! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback