Utmaning

Jag har blivit utmanad ännu en gång att skriva 7 sanningar om mig själv.

 

1. Jag är dödligt allergisk mot getingar

2. Jag tycker om att läsa andras ansiktsuttryck & kroppsspråk

3. Jag får beslutsångest väldigt ofta

4. Jag har bestämt mig för att rida SM någon gång

5. Jag har fått ryggproblem efter att ha kraschat in i hindrena så många ggr

6. Om någonting inte går som jag vill tröttnar jag ganska fort

7. Jag är helt klart nöjd med det liv jag lever nu (:

N
u utmanar jag er läsare till att göra detta, vare sig ni har blogg eller inte (:
Svara antingen i kommentar, msn eller på bloggen om ni har det.

Detta får va dagens inlägg


Föressten - Ser ni något som förändrats på bloggen?
(:


N
atti Natti ;*
Sophie » 2009-04-07 | 18:28:20
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se/

Jag hittar det du har ändrat ditt öga till en klocka! ^^ Det var fint!



Här kommer mina sanningar:

1. Saknar att bo i H.K (Kina)även om det var länge sedan nu.

2. Jag älskar Thailand & Kina

3. Jag är beroende av Twilight serien ( som du kanske märker :p)

4. Jag är också beronde av musik och tv

5. Jag älskar att handla skor ^^

6. Jag har höjdskräck men älskar att flyga

7. Älskar att resa och äta god mat!



Där har du 7 sanningar om mig :p Kramar<3

Emma - your budy » 2009-04-12 | 23:38:42

mina 7 sanningar:

1. Jag är obotligt galen i musik! :P

2. Drömmer om att kunna spela gitarr o kanske också piano efter att ha hört en massa andra bra personer som kan spela. "Det är ljuvligt"

3. Tycker fötter och tår är sjukt fula och äckliga!

4. Vill kunna Surfa + att vara skit bra på en lr två sporter utöver det.

5. Vill flytta utomlands (Australien lr "The city of Angels" lr "The big apple"), liksom upptäcka världen!

6. Vill vara med i OS.

7. Jag är enormt envis! ;P (Vill ha det som jag vill o helst göra det på mitt sätt med...)



Fin blogg du har Cinne! (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback