Torsdag

Sumering som utlovat.

Ställde mobilen på väckning runt kl 7:30 för att hinna hjälpa mamma i stallet & duscha innan vi åkte.
Som vanligt går ingenting enligt Corinnes planer.
Mobil-jäkeln ringde inte!

Vid 9:30 vaknade jag av mig själv och fick världens panik.
En sur mamma satt i köket och blängde på mig för att jag inte hjälp till i stallet.
Men det tjaffsandet fick jag ta senare för en snabb dusch väntade, fixa håret, packa, osv.
När vi åkte vid 11 var mamma fortfarande arg som ett bi,
om blickar kunde döda så hade jag vatt sten död vid det här laget x)
Somsagt, jag tar inte min mamma seriöst på något sätt vad det än gäller.
Tar det med en nypa salt och slänger det i soptunnan kan man säga.

Iallafall.

Väl framme hos Oskar stannade vi inte många sekunder inomhus innan vi
var ute igen med min kamera och det nya objektivet i handen.
Gick en runda och fotade på nästan allt som fanns inom synhåll.
Även en påsk-kärring som vi trodde va en ryggsäck någon bara slängt ut i skogen x)


Snygg eller? x)

Därefter kollade vi igenom bilderna vi tagit , åt  pannkakor, och spelade lite guitar hero.

På kvällen åkte vi till Glimåkra på en orienteringstävling som Oskar skulle va med på.
Det var ju långt ifrån tropisk värme ute, snarare skit kallt!
Satt på en stol ute i kyla men hackande tänder och ben som darrade okontrollerat,
men det var ändå rätt kul att kolla på (:
Helt kolsvart och ut och springa - det hade jag aldrig klarat av.
Dels för att jag hade gått vilse och för att jag säkert snubblat över alla stengär i hela skogen ;)
Men men, Det gick iaf bra för honom - han kom 5:a.
(Förlåt för att jag inte satt i sladden till lampan ordentligt!) - jag skäms fortfarande för de x)

Därefter åkte vi hem till dom igen och fikade & gick sedan och la oss.

;*



Emma » 2009-04-16 | 23:58:25

Nämen cinne har du fastnat i en buske? :O haha, ne jag skojar med dig din sötboll! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback