Plönninges Prova-på-dag

M Å N D A G

Ledig från skolan för att åka på en Prova-på dag.
Nja, jag hade faktiskt hellre gått i skolan.

Skolan, utbildningen och boendena verkade bra.
Men själva ridfronten - Inte vad jag letade efter precis.
Blir nog ingen Plönninge för min del.


Ena ridhuset & ett av alla de stall som finns på anläggningen.


Boendena för 1:orna.

Efter en lagom dryg dag tvingade mamma mig till Mc Donalds!?
Bara för de luktar min kudde hamburgare nu -.-
Jag försökte få mamma att köra till stugan också  - som bara ligger  ca 2 km från Mc donkan.
Men det ville hon inte..
Körde istället inom Catrin & Timmie påväg hem.
Catrin va iväg så vi fick snacka med Timmie istället.
Alltid lika roligt - På den lilla stunden hann vi till-och-med få ett riktigt garv!
På något så simpelt som ordet Kebab xD
Hum, hur var det nu?
Istället för Dressyrgården - blev nu Kebabgården.
Vet att det inte är så speciellt roligt, men med Timmie kan man verkligen garva åt allt.

Väl hemma krängde jag på mig ridkläderna igen och for ut till stallet och red Escada en stund.
Pigg och glad, hon verkade inte halt heller ;) SKÖÖÖNT!

Det var min Måndag.
;*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback