Paddlat med Oskar

Som rubriken löd, har jag varit och paddlat kajak med Oskar idag.
Jag var så grymt nervös att jag skulle slå runt x)
+ att kameran skulle bli blöt.
Nervositeten släppte efter ett tag när jag märkte att den var rätt stadig.
Och krävdes en del för att kunna välta - klantig som jag är så är det en stor fördel.
Alltså klarade både jag och kameran sig från de kalla vattnet.
Dessutom hade Oskar roligt åt min spindel fobi
- för att jag märkte att det satt en på min kajak innan vi åkte till sjön.
Men den var borta när vi kom fram (:

Därefter åkte vi hem till honom igen och åt jordgubbar & glass!
Hoppade lite på studsmattan och fotade en hel del.
Oskar envisades med att ta kort på mig - som jag inte kommer lägga ut ;)

Däremot kommer det snart lite bilder på dagen som varit.

På kvällen kom mamma och hämtade mig.
Då blev det direkt gå ut till hästarna och ta in dem när man kom hem.

En bra sak är att mitt nya objektiv kommer antingen imorgon eller på torsdag!
Vem kommer bli glad när det kommer? (:

Okej, det fick väl bli en bild på mig ändå - nöjd Oskar? (:

Natti Natti ;*
Emma - yor » 2009-04-12 | 23:02:20

Emma - your budy » 2009-04-12 | 23:05:45

söting cinne!!!! haha, bilden på Oskar när han hoppar är bra och rolig! xD det ser ut som om man har klippt ut honom från ett foto där han sitter på toa och håller om toastolen. >< ha gött fina du!(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback