Helg hos Catrin

Jag orkar inte skriva så mycket om denna händelserika helg.
Lägger ut lite bilder istället (:


Catrin & Ikaros tränar medan jag fotar.


Escada har förmodligen fått en spricka i benet och gick alltså inte att rida.
Mamma skulle ringt till veterinären - men hon har glömt det varje gång "/


Timmie - mannen kände sig bättre och bättre för varje dag.
Sista dagen kunde du till och med va ute i stallet och hejdlöst garva med mig.
När jag och Timme väl börjat skratta finns det inget som kan få stopp på det x)
Det är nästan halv nöjet med att åka till dressyrgården.
Timme + Hästar + Corinne = helt galet roligt
! xD
Puss & Kram på det vännen!

(Obs, nu kommer Timmie ge igen för fulla muggar för bilden jag la ut x)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback