Fredag

Upp och hoppa vid kl 7:30 va det ja.
Eller nä, det blev snarare så att man nästan fick dra sig upp.
Corinne är morgonpigg, som alltid ;)
Men upp kom hon iaf och åt frukost.

Väl framme på tävlingsplatsen var det lite smått kallt trots att solen stod framme.
Men blev varmt framåt dagen.

Emma, Oskars lillasyster startade först.
Därefter startade vissa i laget i mellanrum efter varandra.



När vissa i laget kommit i mål gav jag och Oskar oss ut på en tur i skogen.
Det gick väl bra till en början, innan vi kom till ett stengär som vi skulle klättra över x)
Haha,  alla vet typ redan vad som hände.
Man fick ganska så rikt på blåmärken lite överallt.
Jag trodde seriöst att jag skulle slå ihjäl mig, men när man väl låg där nere på marken
kunde jag inte annat än att bara skratta åt hur rolig jag måste sett ut x)

Iaf, resten av rundan gick väl helt okej (:

Tillbaka på tävlingen hade vi lite smått tråkigt och gjorde skugg figurer.
Detta ska typ lika en älg eller nått xD haha


När sista man kommit tillbaka gjorde vi oss klara för att åka tillbaka till killeberg - till Oskar.
Där vi laddade över lite bilder vi tagit under dagen och åt middag.

Därefter kom Dag och hämtade mig.

Hemma fick jag springa runder som en Duracell-kanin för att packa ihop alla saker
till både mig och hästen. Mamma var fortfarande sur x)
Men det har hon somsagt tid till.
Med all packning i bilen och hästen i släpet rullade vi påväg till Catrin,
där jag red Escada en stund.
Man hann knappt ur bilen innan man började garva.
En hängig kille i mössa som försvann i en jacka lika stor så till och med en sumobrottare skulle kunna få på sig
stod och såg allmänt rolig ut. Gick som en gammal gubbe gjorde han också x) 
Vem pratar jag om? Jo, Timmie-mannen (:
Stackarn hade gått och blivit sjuk.

Men det är rätt åt dig för bilderna du tog på mig när jag satt i sängen och va nyvaken! ;)



Nä, nu ska jag gå och lägga mig.

Natti Natti ;*         
O <3


Timmie » 2009-04-16 | 08:28:29
URL: http://www.melanoz.bloggagratis.se

Jag ska använda dom bilderna som hot ifall du läggerut något annat mindre trevligt på mig, bara så du vet! Puss och kram =0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback