Äsch

Nu struntar jag faktiskt i resumén som jag pratade om.
Den blir ju ändå aldrig av.
Jag börjar istället skriva om dagens händelser (:

SÖNDAG

Idag tog jag faktiskt en lång sovmorgon till kl 11.
Första gången på ett tag som jag kunnat sova så länge utan att vakna emellan.
Det kan nog bero på att jag inte precis längtade efter dagens sysslor - plocka sten.
Inte det minsta roligt, men vill man få paddocken klar så måste man väl stå sitt kast.

Utöver sten-plockningen har jag suttit framför datorn och redigerat en del bilder.
+ Peppat Dag med att hjälpa mig att få micen att funka - som misslyckades.

Har dessutom beställt ett nytt objektiv - Tamron 70-300 + en kameraväska.
Ä
ntligen
säger jag bara!

Det var min Söndag, i en väldigt kortfattade version (:

Natti Natti ;*


Sophie » 2009-04-07 | 18:30:03
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se/

Åå vad kul att du har köpt objektiv! :D

Det tar nog ett tag innan jag köper :P <3

Evelina » 2009-04-09 | 23:27:54
URL: http://evelinski.blogg.se/

är objektivet bra:D?<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback