. - Resumé - .

Nu kommer för några den efterlängtade resumén av veckan som gått.
Jag sitter nu med en fruktsmoothie i min hand som jag sakta ska gluffsa i mig under skrivandet (:


S Ö N D A G


På morgonen bakade Oskar och jag kanelbullar, som jag hade lovat Dag.
De blev helt klart godkända - eller ja, han har ätit ca 20 stycken så de borde dom nog vara.
Idag har det blivit en del film tittande, trots mitt begränsade urval av filmer.
Sedan var vi i stallet en stund.
På eftermiddagen skulle tydligen en köpare till One for me komma och hämta henne.
De hade alltså köpt henne över telefon - att dom vågar. Visst det är inget fel på henne, men ändå.
De kom och hämtade henne, betalade och körde.

Därefter kollade jag och Oskar på ännu en film innan han blev hämtad. ;)

Då var klockan runt halv 9.
Fick slänga på mig stall kläderna och rusa ner till stallet och fixa det sista
& ta in hästarna.


Nu   är   det   V Å R !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback