I brist på annat

Somsagt, min inspirations-nivå går fortfarande på tomgång.

Då kör vi..

- Tre saningar om Corinne.

* Jag säger mig vara sämre inom vissa områden, för att folk inte ska ha för höga förväntningar på mig.

* Sedan en tid tillbaka har jag alltid tänkt på samma person innan jag somnar.

* Jag driver fler bloggar än denna. Dock är dom mer personliga och därför har jag inte gett ut adressen till någon.
  - En blogg där jag kan skriva precis allt, i stort sett.
annis » 2010-10-05 | 14:22:51
URL: http://annnaiz.blogg.se/

VILKEN SMAK ÄR DIN FAVORIT UTAV MARABOU?

Nu kör vi en omröstning på bloggen! :)

Fredrik Badh » 2010-10-05 | 19:20:37

-En sanning om Fredrik.



*Jag saknar Corinne!



Vi måste bestämma datum så att jag kan komma snart igen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback