Taggad och lagom fräsch

Måndag, måndag.. måndag.
- En rätt onödig dag på veckan, om jag får säga det själv.
Men trots det så känns det faktiskt som jag hunnit med ganska mycket ändå.
Först hade jag utveckligssamtal med min mentor.
( Känns skönt att äntligen kunna klaga på allt man ständigt irriterar sig på )

Efter samtalet hade vi information med klassen om de nya ordningsreglerna för skolan.
Saker som att köra på skolans område utan tillstånd till att vara inne på någon annans rum efter kl 22:00,
 är nu strickt förbjudet!
Om man mot förmodan skulle bryta en av dessa idiotiska lagar så kan man bli:
1. Varnad.
2. Portad från sitt boende samt undervisningen under en vecka.
3. Portad från skolansområde för all framtid. 
 JAG MENAR. Hur faaaaan tänkte skolledningen där?

Eftersom alla på denna skola omedvetet bryter mot iaf en lag/ dagligen,
så kommer nog alla elever på denna skola så småningom bli relegerade på ett eller annat sätt.
Som sagt, Vart är "gilla-knappen" när man behöver den?!

Men iaf. Efter lunch gjorde jag fysikprovet, som för övrigt kändes bra.
Därefter hade vi repetition på kemin inför provet nästa måndag. 
Känns som vi kommer faila totalt allihopa. :) Greeeeat!

Nu sitter jag iaf i min handikappslägenhet och har precis kommit tillbaka från dansen.
Dock känner jag mig inte speciellt fräsch, snarare ganska äcklig..
 Men har man en överenergisk ponny som måste ridas, så finns det inga motargument till
att inte dra på sig fem lager tröjor, strumpor och feta dunjackor för att 
plumsa till stallet i hopp om att ingen ser mig..

Lycka till med det, Corinne.. :) 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback