Förslag på vinterjacka

Snart fallet mörkret redan kl 16, då det blir sådär ruskigt kallt och det känns som inget plagg kan
stå emot den stränga kylan. Usch, usch, USCH! Men det får bannemej vara slut på det nu..

Corinne, du måste ha en ny vinterjacka.

- Ja tack!
Vilken vill du ha?
- .. ?
 
Jackan till vänster är röd, inte rosa.
jennifer » 2010-10-09 | 01:54:25

Hej, eftersom du verkar intresserad av foto så har jag ett bra tips på en fotoblogg till dig! http://denisevanderroux.blogg.se :) Om du ser detta som reklam/spam så ber jag om ursäkt! Kram

Bubber Monica » 2010-10-09 | 08:26:26

Jag gillar den rosa,jag tror du skulle vara fin i den.Kram.

KusseN :D » 2010-10-15 | 21:37:30

Ta den till vänster, har en så fast vit, suuuuupersköööön! ;)

Bubber Monica » 2010-10-16 | 17:50:27

OK.Om den är röd så ger dig en bra framtoning i dina egna färger.Du försvinner i vitt.Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback