Onsdag

Så var det ju snacket om min dåliga uppdatering?...
Önskar jag kunde komma på en riktigt klockren ursäkt till varför jag inte bloggar.. 
Men mitt ordföråd räckte dock inte så långt.. attans.

Jag började min morgon med att vakna av att Dag stod ute på gården och tuta som faaan!
Klockan var då 09:40 & vi skulle vara på plats i Skeinge kl 09:45..
Corinne fick alltså haffa första, bästa plagg och packa ihop kameran fort som attan.
Därefter blev det en lagom omtumlande biltur med Dag.
Den grabben är galen..

Väl på plats fick jag fotat allt som skulle göras, medan man stundtals hörde Dags svordomar
om att han inte kunde skära glaset till ett fönster, rakt..
Stackarn..

När vi kände oss klara drog vi hem till Rufus & gömde hans brors bil.
Kan ju säga att vi var rätt ambitiösa med all kamoflage.
Får väl smsa ikväll & höra om han hittat bilen.. ;)

Ikväll drar jag till Osby & rider igenom programmet jag ska rida i helgen.
Därefter blir det till att jobba med Bröllopsfotona igen.

Höres!
claudia » 2010-07-21 | 19:07:02
URL: http://qlaudiia.blogg.se/

sv: jag va med mina vänner :)

celine » 2010-07-22 | 16:12:46
URL: http://celineloves.blogg.se/

tack tack, detsamma ! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback