Sex anledningar till varför denna veckan sugit stenhååårt.

1. Vi (Jag, Marie & Philippa) tvångsflyttade från våran lägenhet för att bosätta oss på skolans område.
Jag bor numera i ett enkelrum som vimlar av spindlar. Jobbigt läge eftersom jag får nervöst sammanbrott varje gång gestalten av en spindel uppenbarar sig. (Har sett två st änsålänge) 

2. Min facebook status från förra (helvetes) -helgen.

Jag mådde seriöst psykist dåligt efter detta.
Jag låg sömnlös på nätterna och tänkte på hur fasen jag skulle hinna fixa allt. 

3. Jag gjorde århundrades sämsta programridning med Bubber. Myyy goood vad dåligt det gick!
Både jag och domaren satt bara och garva åt honom under hela ritten, för att han var helt totaly crazy.
- En mycket rörlig och fräsig ponny med kanske lite för mycket energi.
En vanlig LB:1 innehöll istället galoppombyte i vartannat, caprioller, samt en och annan piruett.
Cp häst.. 

4. Skolmästerskapet i hoppning reds med magknip och en galen häst.
Gick väl OK trots omständigheterna. Men var kanske inte det smartaste jag gjort.

5. Under hela veckan har jag vaknat med halsen fylld med slem.
Fräsch, jag veeet. Men det är absolut ingen tvekan om att halsflussen är påväg tillbaka igen.

6. Igår hade Emma och jag gympalektion för Bönderna. Det var väldigt roligt, samtidigt som det var en
lärorik omväxling till att ha gympa med endast killar. (Istället för vår egen klass, då vi är endast tjejer) 
Dock kunde en sak varit ogjort.. Att jag var tvungen att kyssa en bondes ASS för att gynna laget,
kändes inte helt rätt..  Fy fan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback