Hårprodukt - Osis Dust It

Jag har skrivit om detta pulvret innan.
Men jag tycker att det är värt att ta upp igen, då produkten verkligen funkar!

Jag har använt mig av Osis Dust It i drygt ett år nu och det är verkligen en
styling-produkt att rekommendera, både till dig med tunt & livlöst hår för volymens skull,
men även till dig med tjockt hår hår för att fixera den önskade frisyren ytterligare.

Vid applicering pudrar du ett lätt skikt av pulver längsmed hårbottnen,
samt masserar lätt med fingertopparna.
För extra stadgar kan du tuppera håret för att sedan kamma ner det till önskad volym.

Detta är en produkt som många frisörer använder sig av vid styling av
både krävande & vardagliga frisyrer, men mycket goda lovord.

Varesig du redan använder produkten eller vill prova den, så har Forhair.se ett kanon-erbjudande
på just Osis Dust It, då dom säljer 2 Osis Dust It till priset av 199 kr. Ordpris. 358 kr.
Intresserad?
Klicka på bilden så kommer du direkt till erbjudandet.

                   ForHair.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback