@ Dålig vecka !


Tretton, vecka 13..
Otursvecka?


Det har minst sagt varit väldigt mycket otur för oss på Plönninge..
För att nämna några exempel;

 - Evelina tappade sina nya ridstövlar på vägen som hon precis hämtat med moppen.
   Hon hittade dem aldrig igen..

- Ida, Josefin, Veronica & jag fick en "prick" för att vi tydligen gjort något
  som strider mot skolans lagar..

- Jag failade på programridningen. ( Fick dock bra poäng, men det gick skit.. )

- Marie har fått punka på sin cykel.

- Veronica fick över 300 virus på sin dator.

 OCH, vi råkade bli osams med våran ena granne..
Lite pinsamt dock. Det slutade med att vi satt inne på en toalett & var totalt livrädda..
Samtidigt som Ida & jag asgarvade åt hur otroligt korkade vi är !
Tänk vad en möglig gurka, Veronicas använda tops & mitt tuggade tuggummi kan ställa till med..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback