Lycka..

Hejsan läsare!

Jag har under förmiddagen hållt på med den nya headerna som jag så
småningom ska lägga ut, men när kan jag inte riktigt säga :)
Nu ska jag iallafall ta en paus från datorn och bege mig till
min underbaring som står i stallet någon kilometer bort.
Som de flesta redan vet, så vägde jag honom för ett tag sedan.
Då vägde han ca 590kg och var riktigt kraftig.
I veckan, av ren nyfikenhet ställde jag honom på vågen igen.

Siffrorna fick inte bara mig, utan publiken också att tappa hakan.
Att han gått från 590 kg till 560 kg på mindre än
två månader är verkligen helt otroligt!
30 kilo är ju riktigt mycket.
Nu får man bara hoppas på att det håller sig.

Klockan är si sådär 13:25 och jag ska nu bege mig till stallet och träna.

Ha en fortsatt bra dag i det underbara vädret!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback