.-Torsdag -.

Corinne måste börja gå och lägga sig i tid!
Igår somnade hon framför datorn och inte nog med det, hon försov sig i morse också.
Dåligt Dåligt....

Igår skulle jag ha pluggat till Spanska provet.
Men eftersom jag kom hem sent och hade stallet kvar, kom jag inte in igen förrän kl 22.
Alltså ingen idé att börja plugga för det går ändå inte in i huvudet på mig.
Pluggade istället de sista 10 minutrarna innan provet.
Det gick hyfsat bra ändå.

Efteråt hade vi en lång So lektion.
Vi fortsatte med Rysslands häftet.
Det blev inte mycket gjort men hann skriva 1½ sida innan vi kollade på film.

När jag kom hem tränade jag Escada en stund, kollade på tv och satt vid datorn.

Nu ska jag duscha, sen gå och lägga mig,

Godnatt : *



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback