H E M M A

Varför ska tiden alltid gå så snabbt när man har roligt?
Dagarna i stugan har bara försvunnit i ett naffs.

Någon timme efter vi hade anlännt till Skummeslöv tog Oskar
& jag cyklarna ner till stranden för att ta ett dopp.
Vattnet var allt annat än varmt & vi stod en stund på stranden och
funderade på om vi verkligen skulle hoppa i eller inte.
Jag kan skryta med att jag var både först i vattnet & första att doppa mig! (:
Oskar den fegisen, fick jag stå och tjata på en stund med hackande tänder
för att han skulle doppa sig innan årsskiftet.
Efter doppet blev det minsann fart på honom, benen på ryggen &
kutade upp på stranden till handduken. (:
Det var också det första & ända doppet vi tog under tiden där ute.
Tillbaka i stugan hade pappa Spaghetti & Köttfärsås framdukat.
På kvällen blev det Beck - Annonsmannen (:


Här har vi då Grill - Mästarn (:

Angående springandet så höll jag det jag skrev förut.
Vi sprang åt helt olika håll, så chansen att han dök upp där jag sprang var ganska liten.
Dock har jag fått förklara för honom Femtio-Elva gånger varför jag inte vill
springa med honom & han fattar fortfarande inte.
Ett hopplöst fall kan man ju kalla det för. (:
Igår så cyklade jag faktiskt med honom en bit för att visa vart motionsspåren börjat / slutar.
Men inte nöjde han sig med det. ;)


Oskar som alltid ska kladda med min kamera (:

Mamma & Quattro kom ut på en snabb vistit till stugan igår - idag.
Hunden blev konstigt nog helt överlycklig av att vara där.
( Deprission brukar ofta förekomma annars )
Kvällen blev ett maraton med Jönssonligan tills mamma blev Glass sugen.
Alla fyra spattserade över vägen till kiosken & köpte kulglass.
Vem kunde ana att köp av kulglass kan vara så omständigt för vissa.
Tillslut var jag bara tvungen att gå ut därifrån för att förebygga ett skratt anfall.


Oskar & Quattro gav varandra världens mördar blickar, då de fick sitta
brevid varandra påväg hem
x)

Nu är jag hemma & måste snart ut och fixa Escada,
då Marie Cesar ska rida henne vid 18:45 - tiden.

Puss & Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback